Klockan kvart över åtta imorse vaknade vi. Tindra hade kommit in till oss inatt så hon klev upp och släppte ut hundarna ur sovrummet. Då väller det in en ljuvlig doft av nybakade bullar. Helt underbart! Då hade min mamma ställt sig och bakat klockan sex imorse. Sjukt gott! Finns inget godare än mammas bullar!!
De lätt ju verkligen inte helt fel:) gud va gott!