Utan internet

Vårat internet funkar inte. Vet inte vad det är för fel. Så jag får svara på kommentarer en annan gång. Just nu är jag bara trött och förbannad.. Vi har stopp i toan! Kul.. Tur att vi har 2 toaletter! Men vi får nog åka iväg och köpa rensband eller vad det nu hette. Vad fasen gör vi om inte det hjälper? Pinsamt.. Aja, vi får väl se. Kan inte testa dom där husmorstipsen som att hälla ättika eller yes i stolen eller en hink med hett vatten för stolen är liksom full.. Fan. Så rensband är sista chansen. Mysigt värre. Nä nu sover barnen så jag ska försöka vila lite jag med.

One thought on “Utan internet

  1. Bor ni i hyreshus så e ju inte det nått ni ska behöva ta tag i ens … ni ska kunna ringa eran hyresvärd så ska det fixas på stört !
    Hoppas ni blir av med "skiten" snart !!!
    Kraaam

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *